-
InterForces ny komité

Tirsdag den 23. juni afholdt InterForce komitémøde på Kastellet med en nyorganiseret gruppe af danske topledere.
InterForce-komitéen er InterForces øverste myndighed og sætter retning for organisationens fortsatte udvikling.
På mødet blev der ud over en status på InterForces arbejde udvekslet idéer, drøftet perspektiver og fremsat konkrete forslag til nye initiativer.
Flere af forslagene vil nu blive behandlet i det nyoprettede Executive Board med henblik på videreudvikling og efterfølgende implementering.
Hvis du vil se, hvem der er medlem af komitéen, så klik her.